Anasayfaya DönAnasayfaya Dön
Gümüşhane Sitesi Ziyaretçi Defteri

Ziyaretçilerin verdiği ortalama not : 5.5/10
Adınız : *
E-Posta Adresiniz :
Web Sayfanız :
Şehir :
Ülke :
Bu Site İçin Notunuz :
Mesajınızı Yazınız : *


Sadece şu kelimeleri içeren mesajları göster :

Mesajlar : 91 / 100
Sayfa : 10
Mesaj Sayısı : 6878
1 ... 5-6-7-8-9-10-11-12-13-14 ... 688
   
Mesaj Tarihi 14/05/2013 Saat 08:16
Değerlendirme : -/10

yENİ YAPILAN HASTANENİN YERİ GÜZEL Mİ?
Oraya çıkma ayrıca bir sorun olacak kış aylarında. Aslında TEDAŞ binası yeri hastane olmalıdır.
Üniversite Kampusüdağa doğru çıkmakta ve dolgu yapılmaktadır. Bir gün bu dolgunun kayması veya kuru derelerin taşma ihtimali hesap edildi mi? Aslında bu Üniversite kampusü Arzular beldesi giriş yolu sağ tarafındaki eğimi az olan dağ kısımda olmalı idi.Geç te kalınmış değil hala çözüm vardır.
     
Mesaj Tarihi 28/04/2013 Saat 10:01
Değerlendirme : 7/10

gümüşhaneli degerlerimizden bahsederken neden doga koruma ve milli parklar genel müdür yardımcısı olan NURETTİN TAŞ tan bahsedilmiyor.sitenizin takipcisiyim.bunuda haber yaparsanız sevinirim.saygılar
   
Mesaj Tarihi 15/04/2013 Saat 21:27
Değerlendirme : -/10

Biraz geç oldu ama;Fesane'deki Gümüşhane günlerine gitmek 2.kez nasip oldu şükür.Güzel hazırlanmıştı,emeği geçenlere teşekkürler.Gümüş yüzüklerimizi,Yayık tereyağımızı,Kelkit ketemizi,karadut şerbetimizi,pestil ve kömemizi de aldık,konser ve folklör ekibi de çok güzeldi.2 yaşındaki oğlum da onlara eşlik etti(anne tarafından Gümüşhaneli ne de olsa )Gümüşçüden alışveriş yaparken Gümüşhane'ye özgü bir figür olsa keşke diye düşündüm.Lemis yeme hayalim vardı ama lemis yoktu ne yazıkki.
   
Mesaj Tarihi 04/04/2013 Saat 10:48
Değerlendirme : -/10

Demiryolu Trabzon için olmazsa olmaz hükmünde bir noktaya geldi. Uluslararası hava ve deniz limanı olan, Gürcistan, Rusya, Ermenistan ve İran’ın ilk ayağı sayılan Trabzon’un demiryolundan mahrum olması artık kabul edilemez. Bugüne kadar yalnız İran’ın bir ayağı hükmündeki Trabzon 30 yıldır yeni bir dünyaya, Ortaasya ve Kafkaslar’a köprülük yapıyor. Ancak ve ne yazık ki bu bölge yalnız üzerinde yaşayan nüfusla değerlendirildiği için hep geri bırakıldı ve bırakılıyor.
Bursa, Eskişehir, Sivas, Erzincan’ın hızlı treni konuştuğu bir devirde Trabzon hala ‘Demiryolu gelecek mi?’ tartışmasını yaşıyorsa bu bölge ülkenin ekonomik portföyünde hala yok demektir. Türkiye’nin hemen her bölgesine ulaşan demiryolunun Doğu Karadeniz’e uğramaması, bölgenin kısa ve orta vadede gözden çıkarıldığı anlamına gelmektedir.
Nitekim Ulaştırma Bakanı Sayın Binali Yıldırım hafta sonu Trabzon’da verdiği demiryolu mesajında Güney Çevre Yolu kadar net ve tutarlı bir tavır izlememiştir. Güney Çevre Yolu’nun bedeli ne olursa olsun mutlaka yapılacağına vurgu yaparken demiryolu için ‘Nasılsa daha proje safhasındayız’ havası gütmüştür. Bakın Sayın Bakan demiryolu için neler dedi:
“Giresun ve Trabzon arasında bir demiryolu muhabbeti olduğunu biliyorum. Giresunlular ‘bizde de olsun’, Trabzonlular ‘bizim hakkımız, Atatürk’ün vasiyetidir’ diyor. Biz bu tartışmanın arasına girmek niyetinde değiliz. Gönlümüzden geçen ülkenin her köşesine demir ağları götürmektir. Ama sabırlı olacağız. Bu konuda önceliklerimizi çok iyi belirleyeceğiz. Proje sadece 2 güzergah değil, 3 güzergah olarak çalışılıyor. En sonunda hangisinin daha uygun olacağı ortaya çıkar. Demiryollarına biz karar veremeyiz, coğrafya karar verir. Coğrafya ne derse olur. Hiç merak etmeyin, ister Trabzon olsun ister Giresun olsun, neticede ikisi de birbirine bağlanacak. Yani Trabzon’dan giden yol, güneye gidecek Giresun’a da bağlanacak, daha sonra Ordu’ya, Samsun’a bağlanacak, Rize’ye, Artvin’e, taa Batum’a kadar bağlanacak.”
Erzincan-Trabzon Demiryolu için şimdiye kadar iki güzergah üzerinden çalışma yapılıyordu. 1-Erzuncan-Gümüşhane-Trabzon…2-Erzincan-Torul-Tirebolu-Trabzon…Şimdi Sayın Bakanın söylemlerinden anlıyoruz ki yeni bir güzergah çalışması daha başlatılmış. Muhtemelen Bayburt-Çaykara-Of güzergahı olabilir.
***
Ulaştırma Bakanı Sayın yıldırım şimdiye kadar hiçbir yerde öne çıkarmadığı kriteri Trabzon’da söyledi. Bu çağda, bu teknoloji karşısında demiryoluna coğrafya karar verirmiş. Olayın sosyo-ekonomik, kültürel, jeostratejik boyutu falan yok. Coğrafya ne diyorsa o olacakmış!...Bu yaklaşımdan da anlıyoruz ki demiryolu için yeni güzergah Bayburt-Çaykara-Of-Sürmene veya Bayburt-Çaykara-Of-İyidere hattı olarak planlanacak. Demiryolu galiba biraz da Rize önceliğine kayacak.
***
Bakan Yıldırım’dan bir talebimiz var. Madem demiryolu aynı zamanda Batum’a da uzanacak…Önce Batum Demiryolu’nu inşa ediniz. Batum Demiryolu’nu Giresun’a kadar öncelikli olarak uzatınız. Erzincan’ı bu demiryoluna sonra bağlarsınız.
Batum Demiryolu hangi limanlardan çalışırsa Erzincan’ı da oraya bağlarsınız. Böylece demiryoluna coğrafya değil, insan aklı ve insan eksenli bakış ve ekonomi karar vermiş olur. Ne dersiniz Sayın Bakanımız?
 
1 ... 5-6-7-8-9-10-11-12-13-14 ... 688
Mesajlar : 91 / 100
Sayfa : 10
Mesaj Sayısı : 6878