IPB

Hoşgeldiniz ( Giriş | Kayıt Ol )

Üst Başlık

Üst Data Alanı
 
Reply to this topicStart new topic
> Yolcu-şoför diyalogları
istanbul
mesaj Mar 16 2008, 07:38 PM
İleti #1


Profesyonel Üye
***

Grup: Üye

İleti: 492
Katılım: 5-November 05
Üye No: 460
Nerede yaşıyorsunuz?: Türkiye



Mükemmel bir yerde inebilir miyim?
Yolcunun kafası karışık sanırım, kendisi de dolmuşdakilerle birlikte
güler söylediğine şoför kadını indirirken:
- Buyrun size layık değil ama!
....

Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı
aklıma gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs geldi.
Apar topar bindim. Şoföre parayı uzatıp,
- Bir Monte Carlo' dedim! Adam birkaç saniye yüzüme bakıp:
- Abi bu Bakırköy'e gider' diye cevap verdi! İşte o an benim ve
şoförün bittiği andı.
....

Yolcu müsait bi yerde inmek ister ama dili sürçer:
- Müsait bi yerde iner misiniz?
Şoför:
- Niye sen mi kullancan???
....

Rumeli-Hisarü stü otobüsüyle Taksim'e doğru gidiyoruz. Adamın biri
Beşiktaş dolaylarında gayet aceleci bir tavırla:
- Kaptan orta kapıyı rica edebilir miyim?
Bizim şoför olaya hakim:
- Tabi abi ayıp ettin. Al götür senden kıymetli mi...
....

Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi. Tam o anda
kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş minibüse
bindi.Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı. Çocuklardan biri şoföre
parayı uzattı:
- Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?



--------------------
Hayat akıp giderken avuçlarımdan,
Eğilip yerden toplayamıyorum parçalarımı.
Ve artık her şey için, çok geç demek için
Belkide çok geç...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
YORGUN YOLCU
mesaj Mar 16 2008, 10:41 PM
İleti #2


Profesyonel Üye
***

Grup: Üye

İleti: 1,800
Katılım: 11-October 06
Nereden: İSTANBUL
Üye No: 1,599
Nerede yaşıyorsunuz?: Gümüşhane



biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
sade undan helva olmaz,
bal gerekir kazana,
baba malı fayda vermez,
meğer oğul kazana...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
a.kerim _29
mesaj Mar 17 2008, 01:36 PM
İleti #3


Profesyonel Üye
***

Grup: Üye

İleti: 816
Katılım: 4-August 07
Nereden: istanbul
Üye No: 2,588
Nerede yaşıyorsunuz?: Gümüşhane
Kan Grubunuz: Bilmiyorum



biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif abicim eline sağlık çok güzel hiç gülesim yoktu ben de bir tane yazayım

bir gün beraber geziyoruz istanbulu arkadaşlarla köprünün üzerinden geçerken bir tane tren geçerken bayanın

bir tanesi annesine demiyomu anne bu tren mi tabi bizim arkadaşlardan bir tanesi çok mugallit hemen cevabı

yapıştırıyo yok vapur


--------------------
Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DELİKIZ
mesaj Sep 23 2008, 10:57 PM
İleti #4


Profesyonel Üye
***

Grup: Moderatör

İleti: 2,368
Katılım: 22-February 08
Nereden: İSTANBUL
Üye No: 3,714
Nerede yaşıyorsunuz?: Türkiye
Kan Grubunuz: A RH ( + )



laugh.gif tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cici_Kiz
mesaj Oct 5 2008, 01:13 AM
İleti #5


Profesyonel Üye
***

Grup: Üye

İleti: 1,920
Katılım: 4-March 07
Nereden: ögrenci
Üye No: 2,081
Nerede yaşıyorsunuz?: Türkiye Dışı
Kan Grubunuz: Bilmiyorum



düzellllllll laugh.gif laugh.gif


--------------------
Sana yakisan bumu,
ben seni özü sözü BIR bildim !!
Megerse sen DÖNEKMISSIN,
cok GEC anladim !!!

Beni sevmeyen ölsün !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 kullanıcı bu başlığı okuyor (1 Misafir ve 0 Gizli Kullanıcı)
0 Üye:

 



Basit Görünüm Tarih: 25th August 2019 - 09:21 AM

Alt Başlık

Data Alanı Alt