Ara
Gümüşhane
Hafif kar yağışlı
-4°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,9259 %0.13
50,6303 %-0.18
6.250,52 % 1,29
Gümüşhane Haberleri Gümüşhane BİMER'e Bin 899 Kişi Başvurdu

BİMER'e Bin 899 Kişi Başvurdu

Gümüşhane’de 2013 yılında bin 899 vatandaşın talep ve şikayetlerini internet, telefon ve yazılı olarak kamu kurumlarına ilettiği bildirildi.

428
Gösterim
2 Dakika
Okunma Süresi
Gümüşhane’de 2013 yılında bin 899 vatandaşın talep ve şikayetlerini internet, telefon ve yazılı olarak kamu kurumlarına ilettiği bildirildi.

Gümüşhane Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Gümüşhane Valiliği bünyesinde hizmet veren Başbakanlık İletişim Merkezi'ne (BİMER) 2013 yılında bin 270 kişinin başvurduğu, yapılan müracaatlarda genel olarak sosyal güvenlik,  eğitim, tarım, hayvancılık, orman, kadastro, çevre, sağlık, iş talebi gibi konularının başta olduğu belirtildi.

Açıklamada, Gümüşhane’de kamu kurum ve kuruluşlarının yaptığı iş ve işlemlerle ilgili olarak, 2013 yılında Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında bilgi almak için 629 kişinin müracaat ettiği kaydedildi.

Sisteme yapılan başvuruların dilekçe hakkı kapsamında olduğunda 30 gün, Bilgi Edinme Hakkı Kanunu'nca yapıldığında ise 15 günlük süre içinde cevaplandırıldığı kaydedilen açıklamada, 2012 yılında Gümüşhane’den bin 35 başvuru yapıldığı hatırlatıldı.

Açıklamada, telefon, faks, mektup veya şahsen başvuruların da yapılabildiği, vatandaşların, dünyanın her yerinden, her an devlete müracaat etmelerini ve müracaatlarının da ilgili mercilerce cevaplandırılmasına imkan sağlayan bir halkla ilişkiler uygulaması olarak BİMER’in 2006 yılında faaliyete geçirildiği kaydedildi.
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *