‘Namaz Gönüllüleri Platformu’ projesi hayata geçirildi

Gümüşhane Kız Anadolu İmam-Hatip Lisesi, namazı daha iyi öğrenme, sevme ve yaşam biçimi haline getirme amacıyla ‘Namaz Gönüllüleri Platformu’ projesi kapsamında çeşitli etkinlikler düzenledi.

‘Namaz Gönüllüleri Platformu’ projesi hayata geçirildi

Gümüşhane Kız Anadolu İmam-Hatip Lisesi, namazı daha iyi öğrenme, sevme ve yaşam biçimi haline getirme amacıyla ‘Namaz Gönüllüleri Platformu’ projesi kapsamında çeşitli etkinlikler düzenledi.

Öğrencilerin namaz hakkında bilgi düzeyini ölçmek ve bilgilenmeleri için onları yüreklendirmek amacıyla ödüllü test usulü sınavlar, namazı sevdirmek ve gönül bağı kurmak amacıyla sohbetler, söyleşiler yapılan projede her ayın sonunda namaza müdavim olan öğrencilerin kuraya tabi tutularak ödüllendirilme yapıldı.

Kız Anadolu İmam Hatip Lisesinde yapılan tören eşliğinde altın ve çeşitli hediyelerle namaza müdavim öğrencilerin ilk ödüllendirilmesi yapıldı.  Törende Rehber Kitap Kırtasiye’nin sponsorluğuyla son sınıf öğrencilerine üniversiteye yönelik 250 adet kaynak kitap hediye edildi ve 2 adet deneme sınavı sözü verildi. 

Proje çerçevesinde geliştirilen etkinlikler ve ödüllendirmelerin artarak dönem sonuna kadar devam edeceği kaydedilen törende konuşan İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı İbrahim Taş, namazın öneminden bahsederek bu etkinliklerden dolayı yaşadığı memnuniyeti dile getirerek, öğrencilerin tamamına, okula, proje ekibine eser desteğinde bulunan Rehber Kitap Kırtasiye’ye teşekkür etti.

Okul Müdürü Adem Arslan da namazın dinin direği olduğunu, insanın hayatına tertip ve düzen verdiğini ve kulluk bilincini hayatın ayrılmaz parçası haline getirdiğini ifade ederek bu projeye emek veren öğrencileri, öğretmenleri, okul idaresini tebrik etti. 

Bu proje sonucunda okulun tamamının sene sonu itibariyle namazlı bir hayata sahip olacaklarına inandığını kaydeden Arslan, Rehber Kitap Kırtasiye’ye eğitime verdiği katkı ve destekten dolayı teşekkürlerini iletti.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner406

Gümüşhane Pestil Köme

Yandex.Metrica