Gumushane Fotograf Galerisi

www.gumushane.gen.tr


Son yorumlar - Kürtün
baraj_panaroma.jpg
Kürtün Baraj Gölü 8 Aralık 20074040 kez bakıldı23.09.08, 10:54gökhan: Güzel çekilmiş bi foto. netlik, göldeki yansımalar çok...
100_0553.jpg
Kürtün'deki Geçit Şelale3246 kez bakıldı03.04.08, 12:46kenan29: harika.etrafı yeşillendirilebilse daha iyi olur.AR...
may2006_(3).jpg
Kürtün Mayıs 20063093 kez bakıldı11.10.07, 22:56kenan29: ey gidi kürtünüm,hep aynısın.
manzara.jpg
Kürtünde Dağlar ve Bulutlar 03.05.20073830 kez bakıldı12.05.07, 19:39jale: tıpkı kartpostal gibi değilmi? ama kartpostal değil işte...
yayla 002.jpg
Kürtün Baraj Gölü2148 kez bakıldı15.02.07, 22:32kenan29: Tek kelimeyle harika.
P6250174.jpg
2532 kez bakıldı13.11.06, 12:01laz_29: ne mutlt kürtünlüyüm diyene
P6250200.jpg
2632 kez bakıldı17.09.06, 19:39ADEM YAVUZ: SÜMEYYE = ÇOK GÜZEL Bİ YOL YAA İNANMIYORUM O YOLDAN Bİ K...
IMG_0010.jpg
714 kez bakıldı09.07.06, 13:08Yüksel Melemez: Burasi Karacukur köyünün INCIRLI mahallesi.Gözüke...
PICT0057.jpg
Kürtün İlçesi 16 Temmuz 20051058 kez bakıldı24.06.06, 17:52Adınız:
IMG_0012.jpg
684 kez bakıldı09.06.06, 14:27tamer(yamagulardan): burası koyumuzun en sapak yerı walla
100_0486.jpg
1190 kez bakıldı09.06.06, 14:24tamer: dayımların evıde orda
IMG_0013.jpg
Doğankent - Kürtün Sınırında doğal şelale929 kez bakıldı06.06.06, 10:42Adınız:
IMG_0005.jpg
663 kez bakıldı28.05.06, 22:15yılmaz: çok iyi
P7020364.jpg
2700 kez bakıldı28.05.06, 16:58ALİ: ÇOK BEĞENİYORUM/TEŞEKKÜR EDERİM
IMG_0012.jpg
684 kez bakıldı27.05.06, 20:26Adınız: özledim seni köyüm tanımada tanıy(...)yorum izmird...
IMG_0020.jpg
1895 kez bakıldı17.05.06, 13:19mustafa: bir kürtünlü olarak beğendim
110.jpg
706 kez bakıldı07.05.06, 20:03Adınız:
yayla 002.jpg
Kürtün Baraj Gölü2148 kez bakıldı30.04.06, 16:08ismail: cooooook gözel daaaaa
100_0495.jpg
1203 kez bakıldı30.04.06, 14:49sen a: helal beeeeeee kardeşim emeğe saygı..
P6250173.jpg
2544 kez bakıldı30.04.06, 14:36kürtünlü: arkadaşlar tartışmaya gerenk yok her şey ap açık ort...
P7020363.jpg
2941 kez bakıldı29.04.06, 15:16bahtiyar demir: iç anadoluyu gördükten sonra muhteşem,melikli mah.po...
IMG_0001.jpg
1169 kez bakıldı25.04.06, 08:18vahit: köylerin resimlerinide koymanız iyi olur
yayla 002.jpg
Kürtün Baraj Gölü2148 kez bakıldı21.04.06, 08:39MEHMET: GOZEL
100_0430.jpg
1093 kez bakıldı14.04.06, 02:06adem yavuz: BEN REİS RUHİ YILMAZIN YEĞENİYİM ARAKÖYDEN BU CAMİİDFE BÜY...
66 resim var 3 sayfada 1