Kurumsal SEO İpuçları

Kurumsal SEO İpuçları

Yaygın bir yanılgı, büyük ölçekli kurumsal şirketlerin SEO'ya ihtiyaç duymamasıdır. Ne de olsa zaten yerleşmiş, sadık bir müşteri tabanına ve geniş bir marka mevcudiyetine sahiptirler. SEO bundan daha fazlasını başarabilir mi?

Bu soruya verilebilecek son derece geniş kapsamlı yanıtlar vardır. Gerçek şu ki, büyük şirketler büyümeye devam etmek istedikleri sürece, SEO pazarlaması hala bir gerekliliktir. SEO'yu göz ardı ettiğinizde, şirketiniz mevcut görünürlük seviyesinde kalırken, daha az bilinen rakipleriniz önem kazanmaya devam eder. Hem temel çözümler sıralaması hem de alandaki düşünce liderliği açısından… Yeterli çabayla, arama motoru sonuçlarında üst sıraları ele geçirmeleri oldukça olasıdır, bu da kârlılığınız üzerinde önemli bir olumsuz etkiye sahip olabilir. Şirketiniz temel terimler için zaten bir numaralı noktada değilse, sıralamanızı yükseltmek daha fazla görünürlük, fırsat ve satış üreteceğinden SEO ihtiyaçtan öte bir gerekliliktir. Atalay yörük liderliğindeki deneyimli ekibi ile Simur Digital farklı sektörlerdeki müşterilerine üst düzey kalite ile kurumsal SEO hizmeti sunmaktadır.

Anahtar Kelime Stratejisi Geliştirin

Anahtar kelimeleriniz, hedef kitlenizin sizi çevrimiçi olarak nasıl bulduğu ile ilgili olduğundan anahtar kelimelerin seçimi sırasında hedef kitlenin dilini konuşmak önemlidir. Bu amaçla, müşterilerinizin aşina olmadığı teknik terimler kullanmaktan kaçının; kendi kurumsal jargonunuzu icat etmeyin ve şirketiniz için yanlış anlamlar taşıyacak kelimeleri kullanmayın. En iyi sonuçlar için, kısa (rekabetçi) anahtar kelimeler ve uzun kuyruklu (daha az rekabetçi) anahtar kelimeler kullanmanızı öneririz.

Başlamak için müşteri ihtiyaçları, ilgi alanları ve potansiyel aramalar hakkında beyin fırtınası yapın ve hangi anahtar kelimeleri hedeflediklerini görmek için anahtar kelimelerdeki sektörel rekabeti değerlendirin. İlk fikirlerin bir listesini derledikten sonra, her birinin ne kadar arama trafiği aldığını değerlendirmek ve hedeflenecek ek anahtar kelimeler kazanmak için Google'ın anahtar kelime planlayıcısını kullanın.

Web Sitenizi Güncelleyin

Kurumsal web sitelerinin hangi sıklıkta güncellendiği hedef kitle ve arama motoru botları açısından önemlidir. Uzun süre yeni içerik eklemezseniz, müşterilerinizin ilgisini ve arama sıralamanızı büyük olasılıkla kaybedersiniz. Temel site içeriğinizi, hizmetleriniz ve tekliflerinizdeki değişiklikleri yansıtacak şekilde güncellemenizi ve düzenli olarak yeni, orijinal içerik (makaleler, basın bültenleri, videolar, teknik incelemeler, e-Kitaplar vb.) eklemenizi öneririz.

Etkili Bir İçerik Stratejisi Belirleyin

İçerik pazarlaması ve SEO günümüzde gelen bağlantılar ve organik trafik kazanmak için el ele çalışıyor. Bu nedenle sıralamanızı yükselten, satışları ve marka görünürlüğünü artıran iki unsur olarak kabul edilir. Başlamak için, özellikle hedef pazarınız için tutarlı, yetkili içerikler oluşturun. Hedef kitleniz için bir eğitim kaynağı olmayı hedefleyin ve içeriğinizi ilgi uyandırmak, müşteri sorunlarını çözmek ve şirketinizi bir endüstri uzmanı olarak konumlandırmak için kullanın. Konular için, müşterilerinizin ilgi alanları, zorlukları ve sorunlu noktalarıyla yakından ilgili makaleler oluşturmanızı ve her bir içeriği anahtar kelime stratejiniz etrafında oluşturmanızı öneririz.

Web Sitenizi Mobil Cihazlar İçin Optimize Edin

Mobil uyumlu bir web sitesine sahip olmak, günümüzde şirketler için bir gerekliliktir. Google, Yahoo ve Bing'in mobil uyumlu sitelere öncelik vermesinin yanı sıra artık masaüstü kullanıcılarından daha fazla mobil kullanıcı var. Bu, kitlenizin daha büyük bir bölümünün sitenizi mobil cihaz aracılığıyla ziyaret ettiği ve masaüstü sürümünü ziyaret ederken sahip oldukları aynı içeriğe, arama özelliklerine ve tasarım düzeyine ve kullanılabilirliğe erişmeleri gerektiği anlamına gelir. Henüz yapmadıysanız, web sitenizin mobil cihazlar da dahil olmak üzere tüm cihazlarda optimize edilmiş bir görüntüleme deneyimi sunmasını sağlamak için duyarlı tasarımı benimsemenizi kesinlikle öneririz.

Bir şirket için bir web sitesini optimize etmek, küçük, yerel bir işletmenin web sitesine ilişkin optimizasyon çalışmalarından son derece farklıdır. Bir şirket, yalnızca fiziksel konumlarının etrafındaki bir yarıçapı hedefleyebilen küçük bir işletmeye kıyasla, bölgesel ve ulusal arama sonuçları için sıralama ister. Simur Digital, organik sıralamaları iyileştirmede farklı sektörlerden şirketlerle çalışma konusunda deneyimlidir. Her müşteri özelinde hedeflenen coğrafi alanlara ve anahtar kelime araştırması sonuçlarına göre belirlenen en çok kullanılan ifadelere dayalı özel bir strateji geliştirir.

Kurumsal dünya, rekabet etmesi zor bir dünyadır. Alabileceğiniz her avantaja ihtiyacınız vardır ve arama motoru optimizasyonu hizmetleri de size bunu sunar. SEO ile sitenizi üst sıralara taşıyabilir ve insanların şirketinizden haberdar olmasını sağlayabilirsiniz. Ancak kurumsal SEO hizmeti veren bir SEO ajansı seçmek kolay değildir. SEO ajansı ile çalışmadan önce kurumsal firmanızın ihtiyaçlarını belirlemeniz çok önemlidir. Bir kurumsal SEO kampanyasının ne kadar iyi performans gösterdiğini etkileyecek faktörler arasında; sunulan ürün ve hizmetler, sektördeki rekabet, coğrafi konum, hedef kitle demografisi sayılabilir.

Deneyimli profesyoneller bulmanın bir yolu, başka işlerde veya sektörlerde çalışıp çalışmadıklarını görmektir. Varsa, size nasıl yardımcı olacaklarını biliyor olabilirler. Bu, stratejilerinin şirketinizin web sitesi için de en iyi şekilde çalışmasını sağlar!

Güncelleme Tarihi: 22 Kasım 2022, 21:07
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER