Ara
Gümüşhane
Kapalı
5°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5924 %0.12
49,6837 %0.14
5.757,37 % 0,19
Gümüşhane Haberleri Duyuru Şirket Yöneticileri Dikkat! Müşteri Deneyimini Artırarak Kazancınızı Katlayabilirsiniz

Şirket Yöneticileri Dikkat! Müşteri Deneyimini Artırarak Kazancınızı Katlayabilirsiniz

Müşterilerin her zamankinden daha bilinçli olduğu bu günlerde, markalar artık sundukları ürün ve fiyatlarına göre değil, sağladıkları servisler ve yaşattıkları müşteri deneyimlerine göre değerlendiriliyor.

579
Gösterim
3 Dakika
Okunma Süresi

Müşterilerin her zamankinden daha bilinçli olduğu bu günlerde, markalar artık sundukları ürün ve fiyatlarına göre değil, sağladıkları servisler ve yaşattıkları müşteri deneyimlerine göre değerlendiriliyor.

Müşteri Deneyimi Nedir?

Müşteri deneyimi, müşterilerinizin markanız ile yapacağı alışveriş sırasında deneyimledikleri her şeydir. İstedikleri ürüne karar vermekten tutun da ödeme sistemlerine kadar geçen bütün süre müşteri deneyiminin ta kendisidir. Bu yüzden, müşterilerinizin markanız hakkında iyi düşünmelerini istiyorsanız, onlara iyi bir müşteri deneyimi yaşatmalı, markanızın müşterilerinize dokunduğu her alanı geliştirmelisiniz.

Müşteri deneyimini geliştirmenin markanız için neden önemli olduğunu merak ediyorsanız, işte size bir listesi!

  1. Müşteri Memnuniyetini Artırır

Müşteri deneyimi, müşteri memnuniyetini artırmak için oldukça önemlidir. Markanızla iyi bir deneyim yaşayan müşterileriniz, sizinle olan alışverişlerinden memnun ayrılacaktır.

Markanızla yaşadığı deneyimden tamamen memnun olan bir müşteri, ortalama düzeyde memnuniyete sahip bir müşteriden 2.6 kat daha fazla gelir yaratırken; memnuniyetsiz bir müşteridense tam 14 kat daha fazla gelir yaratır.

Müşteri deneyimini iyileştirmek için yapmanız gereken, müşterilere temas ettiğiniz her noktayı incelemek ve geliştirerek müşterilerinizin beklentilerine ulaşmak, hatta aşmaktır.

  1. Müşteri Savunuculuğunu Artırır

Bugünlerde, müşterilerin %84’ü reklamlara inanmıyor. Müşteriler artık, diğer kullanıcıların yapmış oldukları yorumlara her zamankinden daha fazla güveniyorlar. Bunun için de satın alımlarından önce Şikayet Var gibi güvenilir üçüncü parti yorum platformlarını ziyaret etmeyi ihmal etmiyorlar.

Pazarlama uzmanlarının her zaman yakalamak istedikleri strateji, word of mouth denilen, ağızdan ağıza yayılma da en çok Şikayet Var gibi yorum platformları üzerinden gerçekleşiyor. Sadık müşterileriniz tam anlamıyla birer marka temsilcisi gibi sizi potansiyel müşterilerinize karşı savunuyorlar. Örneğin;Büyük markalar için Word of mouth çok önemlidir.

  1. Rekabetten Sıyrılmanızı Sağlar

Bugünlerde, markalar arasında kıyasıya bir rekabet yaşanırken, onları birbirlerinden ayıran ne ürünler ne de fiyatlarıdır. Markaları ayıran, rekabetten sıyrılmayı sağlayacak olan kaliteli bir müşteri deneyimi sunmaktır. Müşterilerin %88’i ise, markaların sunduğu bu müşteri deneyimlerini kullanıcı yorumları okuyarak karşılaştırıyor.

  1. Yeni Müşterileriniz Sadık Müşteriler Olur

Müşterilerin karşılarına her gün birçok reklam ve marka çıktığından; yeni müşterileriniz, satın alımlarını yalnızca bir seferlik gerçekleştirip bir dahaki alışverişlerinde başka bir markayı tercih edebilirler. Bunu engellemek için, müşterileri kendinize bağlamalısınız. Elbette ki, bunu yine kaliteli bir müşteri deneyimi sunarak yapabilirsiniz.

  1. Müşterilerinizle İlişkilerinizi Kuvvetlendirir

Müşteri deneyimini geliştirmek adına, müşterilerinize kişiselleştirilmiş içerikler ve deneyimler sunabilirsiniz. Bunu yapmak, müşterilerin kendilerini özel ve marka tarafından önemsenmiş hissetmelerini sağlayacaktır. Böylece yaşayacakları eşsiz deneyimler ile markanıza olan sempatileri artacak ve ilişkileriniz kuvvetlenecek.

Kaliteli müşteri deneyiminin burada yazanlar gibi daha birçok faydası var. Gelirinizi artırmak ve hatta katlamak için, müşteri deneyimini geliştirmenin yollarını aramalısınız.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *