Ara
Gümüşhane
Hafif kar yağışlı
-4°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,9259 %0.13
50,6303 %-0.18
6.250,52 % 1,29
Gümüşhane Haberleri Gümüşhane Parkomat Görevlilerine İletişim Eğitimi!

Parkomat Görevlilerine İletişim Eğitimi!

Gümüşhane kent merkezinde parkomat görevlileri ile sürücüler arasında yaşanan iletişim sorunlarını minimum seviyeye indirmek için parkomat görevlilerine etkili iletişim eğitimi verildi.

447
Gösterim
2 Dakika
Okunma Süresi
Gümüşhane kent merkezinde parkomat görevlileri ile sürücüler arasında yaşanan iletişim sorunlarını minimum seviyeye indirmek için parkomat görevlilerine etkili iletişim eğitimi verildi.

Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen eğitimi Gümüşhane Üniversitesi akademisyenlerinden Öğretim Görevlisi Taşkın Kılıç gerçekleştirdi.

Karşısındaki kişilerle nasıl daha etkili iletişimde bulunulur? Empati,  hitap, dinleme, ikna gibi konular hakkında Parkomat görevlilerini bilgilendiren Kılıç, kendisinin de karşılaştığı problemlerden bahsederek 14 Parkomat görevlisini etkili iletişim konusunda bilgilendirdi.

Parkomat görevlilerine yaptıkları işin aslında devlete hizmet olduğunu söyleyen Kılıç, “Yaptığınız iş çok önemli hassas bir iş. Çünkü vatandaş sizinle konuşuyorken, devletle konuşuyormuş gibi düşünüyor. Yapacağınız yanlış bir davranış Valiyi,  Belediye Başkanını ve halkı da rahatsız eder.  Bu yüzden karşımızdaki kişilerle iletişim esnasında dikkati olalım “ dedi.

“Hepimizin işi iletişim, o yüzden işimizi tatlı dille, en üsluplu bir biçimde yapmamız gerekir” diyerek konunun önemine vurgu yapan Kılıç, görevlilerden iki kişiyi kürsüye çıkartarak, karşıdaki kişiye nasıl hitap edilmesi gerektiğini uygulamalı olarak gösterdi. Zaman zaman iletişimin komik yanlarını da gösteren Kılıç, söyleşiye keyifli bir şekilde devam etti.

Etkinlik sonunda Parkomat işinden sorumlu olan Fazıl Ceylan, önceliğin müşteriye karşı görüntünün olduğunu ifade ederek, “İletişim halindeyken hitap şeklimize çok dikkat etmeliyiz. Ne yaparsak yapalım ama işimizi severek yapalım” dedi.
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *