Ara
Gümüşhane
Açık
5°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,7381 %0.03
50,2767 %0.17
5.999,67 % 0,61
Gümüşhane Haberleri Galeriler Gümüşhane Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün

Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün

SODES yaralara merhem oluyor. Öğrenciler artık koridorda değil, salonda sosyal faaliyet düzenliyor.

621
Gösterim
Kalkınma Bakanlığı tarafından yürütülen Sosyal Destek Programı (SODES) Gümüşhane’de başarı ile uygulanmaya devam ediyor.

SODES kapsamında İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen “Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün” projesi Fevzipaşa İlköğretim okulunda başladı.

Proje ile mekan yetersizliğinden dolayı okul koridorlarında düzenlenen etkinlikler, yaptırılan konferans salonunda gerçekleştirilecek.

Projenin açılış törenine Vali Yardımcısı Armağan Önal, İl Milli Eğitim Müdürü Hızır Aktaş, Müdür Yardımcısı Mesut Olgun, Şube Müdürü Nusret Bulut, Halk Eğitim Merkezi (ASO) Müdürü Hasan Taş,  okul müdürleri, veliler ve öğrenciler katıldı.

Vali Yardımcısı Armağan Önal, burada yaptığı konuşmada projenin yapılmasında emeği geçen herkese teşekkür ederek, salonu okula ve Gümüşhane’ye kazandırdıkları için teşekkür etti.

İl Milli Eğitim Müdürü Hızır Aktaş ise çağdaş anlayışta eğitimin yanlışların yakalanmasıyla değil doğruların yakalanmasıyla gerçekleştiğini belirterek, “Eğitim dönemlerinde gençlerimiz: öğrenme, bilgilenme ve akabinde oluşan donanım; hayatında ne iş yaparsa ondan haz duymasına, keyif almasına, mutlu olmasına vesile olur. Okullarımız aynı zamanda akademik bilgilenmenin yanında bazı kabiliyetlerin de gelişmesine, ortaya çıkmasına zemin oluşturur. Bu bağlamda, bu salon öğrencilerimizin kabiliyetlerini sergilemelerine fırsat oluşturduğu için şu anki öğrencilerimizi mezun olan öğrencilerimize nazaran daha şanslı görüyorum. Eskilerimiz kem aletle kemalet olmaz derler. Yani bozuk aletle mükemmel iş yapılmaz. Araç gereçlerin iyi olması, kaliteli olması neticenin iyi olacağı habercisidir. Emek veren katkı sağlayan, gayret eden herkese teşekkür ediyorum.” dedi.

Öğrenci ve velilere seslenen Okul Müdürü Necmi Bayram ise sosyal faaliyet olarak okul velilerine yılda en az 8 etkinlik yanında, il dışı ve il içi geziler düzenleyerek öğrencilerin ufkunu açmaya çalıştıklarını, idari ve eğitim kadrosunun örnek çalışmaları ile her yıl yüzde 20’lik bir dilimle başarılarını artırdıklarını ve 4 yıl önceki stratejik planda belirledikleri hedefe ulaştıklarını belirterek, 158 öğrenci ile eğitim-öğretim verdikleri günlerden 402 öğrenciye ulaştıklarını söyledi.

Proje Koordinatörü İsa Aslan da konuşmasında okulda sosyal faaliyetleri gerçekleştirecek bir mekanlarının olmadığını, birçok etkinliği okul koridorunda yaptıklarını anımsatarak SODES’i bir fırsat olarak değerlendirip okula bir konferans salonu yaptırdıklarını kaydetti.

Tören, yapılan konuşmaların ardından öğrencilerin sundukları şarkı, tiyatro ve halk oyunları gösterileri ile son buldu.
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 1
1 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 2
2 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 3
3 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 4
4 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 5
5 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 6
6 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 7
7 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 8
8 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 9
9 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 10
10 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 11
11 / 12
Işığınızı Tutun, Yeteneğinizi Görün 12
12 / 12
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *