Ara
Gümüşhane
Kapalı
-1°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,8208 %0.19
50,2307 %0.04
5.954,77 % -0,01
Gümüşhane Haberleri Gümüşhane Harşit Anadolu Lisesi TÜBİTAK Erzurum Bölge Sergisine Gidiyor

Harşit Anadolu Lisesi TÜBİTAK Erzurum Bölge Sergisine Gidiyor

TÜBİTAK tarafından düzenlenen 46.Liseler arası proje yarışması kapsamında Gümüşhane Harşit Anadolu Lisesi’nin Sosyoloji alanında hazırladığı ‘Bana Performansını Söyle Sana Kim Olduğunu Söyleyeyim’ isimli projesi sergilenmek üzere davet aldı.

283
Gösterim
2 Dakika
Okunma Süresi
TÜBİTAK tarafından düzenlenen 46.Liseler arası proje yarışması kapsamında Gümüşhane Harşit Anadolu Lisesi’nin Sosyoloji alanında hazırladığı ‘Bana Performansını Söyle Sana Kim Olduğunu Söyleyeyim’ isimli projesi sergilenmek üzere davet aldı.

Okul Müdürü Fatih Demirel, Erzurum’da 30 Mart-2 Nisan 2015 tarihleri arasında yapılacak bölge sergisine hazırlıklarını tamamladıklarını, Gümüşhane’den 3 okulun Erzurum Bölge sergisine davet aldığını, iki yıl önce Biyoloji dalında üçüncülükle döndüklerini, bu yıl sergiden birincilikle dönmeyi ve daha sonra yapılacak Ankara final sergisine kalmayı hedeflediklerini söyledi.

Projenin içeriği ile ilgili olarak bilgi veren Demirel, “Okulumuz öğrencileri Büşra Küçük ve Sedanur Yayla, danışman öğretmenimiz Murat Bolatlı hazırlamış oldukları proje için İl genelinde 10 lisemizde öğretmen ve öğrencilere anketler düzenleyip, performans örneklerini incelediler. Tüm çalışmalar analiz edilerek sonuçlar çıkarıldı. Performans ödevleri üzerinden öğrencilerin tutumluluk, özen, cinsiyet, yetenek, aile durumları, ekonomik durumu, renk seçimlerine kadar birçok tespitin yapıldığı çalışmadan, öğrencilerin karakter özellikleri doğrultusunda performans ödevlerine yönlendirilmesi noktasında elde edilen verilerin ilimiz okullarında kullanılmak üzere paylaşmayı amaçlıyoruz. Hazırlık aşamasında desteğini esirgemeyen İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze, anket uygulamasında destek olan merkez ilçe liselerimizin idareci, öğretmen ve öğrencilerine, okulumuz öğretmenlerine, Gümüşhane Üniversitesi’nden Doç. Dr. Saime Şahinöz ve  Yard.Doç.Dr. Gülsüm Çalışır’a teşekkür ediyorum.” dedi.
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *