Ara
Gümüşhane
Parçalı bulutlu
2°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,8044 %0.17
50,1756 %-0.07
5.972,23 % 0,28
Gümüşhane Haberleri Gümüşhane Gümüşhane Kent Rehberi Uygulamasıyla 1001 Sorun Çözüldü

Gümüşhane Kent Rehberi Uygulamasıyla 1001 Sorun Çözüldü

Gümüşhane Belediyesi öncülüğünde hayata geçirilen “Gümüşhane Kent Rehberi” uygulaması, şehirle vatandaş arasındaki iletişim köprüsünü daha sağlam ve etkili hale getiriyor. 1 Eylül 2024 tarihinde vatandaşların hizmetine sunulan ve 2 Aralık 2024 itibariyle 153 Beyaz Masa hattıyla tam entegre çalışan sistem üzerinden bugüne kadar 1001 vatandaş bildirimi alınarak çözüme kavuşturuldu.

395
Gösterim
2 Dakika
Okunma Süresi

Gümüşhane Belediyesi, vatandaş odaklı yönetim anlayışını dijital çözümlerle güçlendirmeye devam ediyor. Kent Rehberi Uygulama bünyesinde yer alan Vatandaş Bildirim Modülü, Gümüşhanelilerin belediyeye doğrudan ulaşmasını sağlıyor. Kentin dört bir yanından gelen sorun, öneri ve talepler ilgili birimlere anında iletiliyor ve çözüm süreci sistem üzerinden şeffaf biçimde takip edilebiliyor. Uygulama sadece bildirim almayı değil, şehirle ilgili bilgilere kolay erişimi, etkinlik ve duyuruların anlık takibini de mümkün kılıyor.

Başkan Başer: “Gümüşhane’yi birlikte yönetiyoruz”

Gümüşhane’yi daha yaşanabilir, daha ulaşılabilir ve daha çağdaş bir kent haline getirme hedefiyle yola çıktıklarını, bu doğrultuda dijital dönüşümün bu vizyonun en önemli parçalarından biri olduğunu ifade eden Belediye Başkanı Vedat Soner Başer, “Kent Rehberi uygulamamız sayesinde hemşehrilerimiz belediyemize her an, her yerden ulaşabiliyor. Ulaşım, altyapı, temizlik, çevre düzenlemesi ve daha birçok konuda vatandaşlarımızın taleplerini anlık olarak alıyor, hızla çözüme kavuşturuyoruz. Bugün itibariyle 1001 bildirimin alınması ve bunların tek tek değerlendirilerek sonuçlandırılması, bizim için yalnızca bir sayı değil, şeffaf ve katılımcı belediyeciliğin somut bir göstergesidir” dedi.

Dijitalleşme ile Daha Şeffaf, Daha Erişilebilir Belediyecilik

Amaçlarının Gümüşhane’yi dijital altyapısıyla da örnek bir şehir haline getirmek olduğunu dile getiren Başer, “Şeffaflık, hız, erişilebilirlik ve çözüm odaklı hizmet anlayışı bizim temel ilkemizdir. Vatandaşlarımız artık şikâyet ya da taleplerini iletmek için uzun süreçler beklemek zorunda kalmıyor. Kent Rehberi sayesinde belediyemiz, vatandaşın cebinde, parmaklarının ucunda.” diye konuştu.

Gelecek İçin Daha Güçlü Bir Gümüşhane

Gümüşhane Belediyesi olarak, dijital hizmetlerin kapsamını genişletmeye devam ederken; vatandaş memnuniyetini esas alan uygulamaları da çoğaltmayı hedeflediklerini ifade eden Başkan Vedat Soner Başer, “Biz bu şehri birlikte yönetiyoruz. Gümüşhane’yi güzelleştirmek, geliştirmek ve geleceğe taşımak için halkımızla el ele veriyoruz. Her öneri, her talep bizim için değerlidir. Bu anlayışla Gümüşhane’mizi birlikte büyütmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *