Ara
Gümüşhane
Kapalı
-2°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,8044 %0.17
50,1756 %-0.07
5.972,23 % 0,28
Gümüşhane Haberleri Gümüşhane Gümüşhane Belediyesinde Beyaz Masa Dönemi Başladı

Gümüşhane Belediyesinde Beyaz Masa Dönemi Başladı

Gümüşhane Belediyesinde başlayan yeniden yapılanma sürecinde, vatandaşlar sorun ve taleplerini ister doğrudan ister 153 numaralı telefon hattından artık beyaz masaya aktaracak.

703
Gösterim
3 Dakika
Okunma Süresi
Gümüşhane Belediye Başkanı Ercan Çimen, belediyelerin hizmetin önünü kesen kurumlar değil, hizmet üreten ve hizmetleri koordine eden merkezler olarak dinamik bir yapıya dönüştürülmesi gerektiğini belirterek, bu konuda yapılması gereken her ne ise onu yapmak için çalıştıklarını söyledi.

Gümüşhane’de 30 Mart Mahalli Seçimleri’nin ardından Ercan Çimen’in belediye başkanlığı ile yeni bir kimliğe bürünerek hızlı bir şekilde yeniden yapılanma sürecine giren Gümüşhane Belediyesi’nde vatandaşların istek ve şikayetlerinin hızlı bir şekilde değerlendirilerek ilgili birimlere yönlendirilmesi amacıyla 'Beyaz Masa' hizmeti verilmeye başlandı.

Gümüşhane Belediyesi bünyesinde teorik olarak yer almasına rağmen, bugüne kadar somut anlamda ve verimli bir şekilde hayata geçirilemeyen ‘Beyaz Masa’nın kuruluşu dolayısıyla yazılı bir açıklama yapan Başkan Çimen, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın 1994 yılında İstanbul Büyükşehir Belediyesi bünyesinde ilk kez uygulamaya koyduğu hizmetlerden biri olan 'Beyaz Masa' sisteminin, Gümüşhane Belediyesi’nde de yeni kurumsal kimliğiyle hizmet vermeye başladığını söyledi.

Çimen, “Esas olan hizmettir. Zamanında yerine getirilmeyen ve çözüme kavuşturulamayan bir talep halka eziyet anlamı taşır. Belediyeler hizmetin önünü kesen değil, hizmet üreten ve hizmetleri koordine eden bir merkez olarak dinamik bir işlev görmek zorundadır. Bizim tüm gayretimiz de bu istikamettedir. Beyaz Masa bu açıdan geç kalmış çok hayati bir fonksiyonu yerine getirecektir.” dedi.

"BEYAZ MASA DÖKÜMANTASYON MERKEZİ DE OLACAK "

Gümüşhane halkına her açıdan nitelikli hizmet verecek bir kurum olmak için Belediye Başkanlığı görevine seçildiklerini ifade eden Çimen, “Beyaz Masa sistemi ile vatandaşımızın istek, talep ve şikayetlerini anında alıp, kısa zamanda çözüm üretmek üzere çalışmalara başladık. Beyaz Masa'ya gelen her türlü başvuruyu inceleyecek, ilgili birimlerle ya da kurumlarla irtibata geçerek başvurulara çözüm bulacak ve sonucunu başvuru sahibine bildireceğiz. Beyaz Masa, aynı zamanda Belediye'ye herhangi bir işin takibi için gelen vatandaşımızın işini de en kısa zamanda çözüme kavuşturmak konusunda danışmanlık hizmeti de verecektir. Beyaz Masa'nın işlevini ve fonksiyonunu önümüzdeki dönemlerde daha da artırarak belediyeyi bütünüyle halkımızın hizmetine amade kılacağız. Ayrıca bize yapılacak olan tüm başvuruları burada arşivleyerek, vatandaşımızın talep ve hizmet alımlarının dükümantasyonu ve takibini de böylelikle sağlamış olacağız. Beyaz Masa şehrimize hayırlı olsun.” diye konuştu.

Gümüşhane Belediye Başkanlığı makam ofisi yanında hizmet vermeye başlayan birimde, Belediye'ye başvuruda bulunan vatandaşların istekleri ve talepleri doğrultusunda hizmet veriliyor.

Belediye hizmetleri konusunda vatandaşa her türlü danışmanlık hizmeti de verilecek olan birimde görevli yetkililer, şikayet ve istekleri ise anında değerlendirerek ilgili birimlere ulaştırarak bürokratik engelleri minimum seviyeye indirmeyi hedefliyor.

"BEYAZ MASADA 153 NUMARALI TELEFON HATTI HİZMETE GİRDİ"

Diğer taraftan, Beyaz Masaya ait 153 numaralı telefon hattı da aktif hale getirildi. Vatandaşlar 153 nolu telefon hattından direk arama yaparak talep, istek ve şikayetlerini ilgili yetkililere ulaştırabiliyor.
Yorumlar
B
Burak 5 yıl önce
Her gece suyu kesilen bir sehir daha yok boylesi bir magduriyet soz konusu bile olamaz kanalizasyon mudurumuzden belediye baskanimiza ne is yapiyoruz sorusunun yanitini vermeleri rica olunur.
BEĞENME
0
CEVAPLA
A
Aytekin EZBER 11 yıl önce
hasanbey mahalesi osman şişman sokağa dönüş noktasında 70 cm çapında 6 ay evvel bir çukur oluşmuş olup , trafik acısından tehlike arz etmektedir. belediye yetkililerimizce bir an önce yerine bakılarak çukurun kapattırılmasını bilgilerinize sunarız.teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim..
BEĞENME
0
CEVAPLA