Ara
Gümüşhane
Kapalı
5°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5818 %0.07
49,6536 %0.1
5.761,00 % 0,26
Gümüşhane Haberleri Gümüşhane Covid-19 Çağrı Merkezi yenilendi

Covid-19 Çağrı Merkezi yenilendi

Gümüşhane Sağlık Müdürlüğü bünyesinde daha önce kurulan Covid-19 çağrı merkezi yenilenerek daha etkin ve daha donanımlı bir hale getirildi.

141
Gösterim
2 Dakika
Okunma Süresi

İl Sağlık Müdürü Dr. Necip Yemenici, İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde daha önce kurulan Covid-19 çağrı merkezinin tamamen yenilendiğini söyledi.

Dr. Yemenici” Sağlık Müdürlüğü’müzce Covid-19 hastalarını bilgilendirmek amacıyla kurulan çağrı merkezimizi fiziki olarak daha ferah, teknik olarak da daha donanımlı bir alana taşıyarak burada hizmet veren personelimize daha rahat bir şekilde çalışma imkanı sağladık” dedi. 

Çağrı merkezinin hafta içi ve hafta sonu da dahil olmak üzere sabah 09.00, akşam 21.00 saatleri arasında hizmet verdiğini kaydeden Yemenici, “Çağrı merkezi sayesinde Covid-19 testi pozitif çıkan ve 14 günlük tedavi ile karantina sürelerini evlerinde geçiren hastalar ile bir müddet hastanede tedavi gördükten sonra evlerine nakledilen hastalar görevli arkadaşlarımız tarafından tek tek aranarak kendilerine: İlaçlarının ulaşıp ulaşmadığı, Filyasyon ekiplerinin evlerine gelip, gelmediği, Aile Hekimleri tarafından aranıp aranmadıkları, İlaçların kullanılıp kullanılmadığı, Herhangi bir ciddi sıkıntılarının olup olmadığı, sorularının yöneltildiği hastalara, sağlık müdürlüğü ve sağlık çalışanlarının sürekli yanlarında ve durumlarının takipçisi olduğu söylenerek geçmiş olsun dileklerinde bulunuluyor. Çağrı merkezi ekibi tarafından aranan hastaların kendilerine gösterilen ilgi ve alakadan memnun olduklarını ve teşekkür ettiklerini kendilerini arayan numarayı geri arayarak ekibimize iletiyor olması bizleri de fevkaladesiyle memnun ediyor” ifadelerini kullandı.
 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *