Ara
Gümüşhane
Kapalı
14°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
39,5851 %-0.32
45,6681 %-0.99
4.328,32 % 1,03
Gümüşhane Haberleri Galeriler Gümüşhane Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı

Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı

Gümüşhane Üniversitesi Köse İrfan Can Meslek Yüksekokulunda öğrencilere yönelik “Adım Adım Dijital Pazarlama ve E-Ticaret” konulu söyleşi gerçekleştirildi.

567
Gösterim

Okulun Yönetim ve Organizasyon Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Dr. Eda Tutak ile Ceza İnfaz ve Güvenlik Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Asiye Küçükosman tarafından organize edilen ve SEOPix Dönüşüm Odaklı Dijital Pazarlama Yöneticisi Büşra Şefkatli’nin konuk olduğu “Adım Adım Dijital Pazarlama ve E-Ticaret” konulu söyleşi hem sanal hem de yüz yüze katılımla gerçekleşti.

Çok sayıda akademik personelin ve öğrencinin katılım gösterdiği söyleşide Büşra Şefkatli tarafından “Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Pazarlama İçin İzlemeniz Gereken 9 Adım, Dijital Pazarlamanın Günümüzdeki Önemi, Markalar İçin Dijital Pazarlama Neden Önemli? Seo Uygulaması Nedir? Seo Çalışmalarında Kriterler Nelerdir? Google Search Console Grafiği Nedir?” konuları hakkında önemli bilgiler verildi.

Programa sanal ortamda katılan İrfan Can Köse Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Hasan Ayaydın, “Dijitalleşme, çağımızın bir gerçeğidir. Dijitalleşme her alanda dönüşümü sağladığı gibi pazarlama alanında değişen bir pazarlama algısının ortaya çıkmasına neden oldu. İşletmeler artık geleneksel pazarlama tekniklerini terk etmeye başlayıp, dijital platformlarda ürünlerini ve kendilerini topluma göstermeye çalışıyor. Özellikle Covid-19 ile birlikte insanlar bir tık ile ticaret yapmayı daha da benimsedi. Tüketiciler, dakikalar içinde hem zaman hem de ulaşım maliyetinden tasarruf ederek onlarca ürünü karşılaştırarak, ürünlerinin özelliklerine bakarak satın alabiliyor. Bu yüzden işletmelerin bu potansiyeli görerek pazarlamayı dijital mecralara taşıması hiç şaşırtıcı değil” dedi. 

Söyleşi katılımcılardan gelen soruların yanıtlanmasının ardından son bulurken, katılımcılar bir sürpriz ile karşı karşıya kaldı. 

“E-ticaret, hayal ettiğiniz şeyin kapınıza gelmesidir” diyen SEOPix Dönüşüm Odaklı Dijital Pazarlama Yöneticisi Büşra Şefkatli, öğrencilere yönelik olarak “Şu an ne hayal ediyorsunuz, kapınıza neyin gelmesini isterdiniz?” sorusunu yöneltti. Öğrencilerin soruya cevaben “Acıktıklarını ve kapıda bir dürüm olsa ne güzel olurdu” demeleri üzerine Şefkatli’nin “O halde sanal dürümler gerçek olsun, dürümleriniz kapıda sizleri bekliyor, afiyet olsun gençler!” demesiyle salonda alkış tufanı koptu.

Sürprizlerini burada sonlandırmayan SEOPix Dönüşüm Odaklı Dijital Pazarlama şirketi, çekiliş ile iki öğrenciye hediye yollayacaklarını da ifade etti.

Gerçekleştirilen program hakkında değerlendirmede bulunan Rektör Prof. Dr. Halil İbrahim Zeybek şunları söyledi: “Dijitalleşmenin sürekli yeni şeyler getirdiği dünyamızda öğrencilerimize alanında yetkili kişiler tarafından eğitimler ve bilgilendirmeler yapmaya devam diyoruz. Çünkü sayısız faydasının yanında pek çok zararının ve tehlikenin de barındığı dijital ortam hakkında bilinçli adımlar atmamız gerekiyor. Üniversitemiz İrfan Can Köse Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen programda önemli çıktıların elde edildiğine inanıyorum. Bu amaçla da programda emeği geçenleri kutluyor, konuk katılımcımıza da değerli bilgilerinden ve öğrencilerimize yaptığı sürprizden dolayı teşekkür ediyorum.”

Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı 1
1 / 8
Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı 2
2 / 8
Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı 3
3 / 8
Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı 4
4 / 8
Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı 5
5 / 8
Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı 6
6 / 8
Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı 7
7 / 8
Öğrencilere Dijital Pazarlama ve E-Ticaret anlatıldı 8
8 / 8
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *