Ara
Gümüşhane
Kapalı
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,8103 %0.18
50,2065 %0.02
5.991,23 % 0,60
Gümüşhane Haberleri Galeriler Gümüşhane Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı

Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı

Gümüşhane Valisi Kamuran Taşbilek, ülke genelindeki 112’ler arasında çağrı karşılama hizmeti reaksiyon süresinde 1 saniyenin altına inerek Türkiye dördüncüsü olan Gümüşhane 112 Acil Çağrı Merkezinde görev yapan personelle iftar yaptı.

896
Gösterim

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Aytekin Okur, Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon (GAMER) Müdürü Mustafa Erdoğan’la çağrı karşılama personeliyle sohbet eden Vali Taşbilek, buradaki çalışanların çok önemli bir görevi ifa ettiğini söyledi.

Ramazan ayının güzelliği ve bereketiyle başladığını ve artık sonuna gelindiğini kaydeden Vali Taşbilek, “Bugün de sizin gibi değerli arkadaşlarımızla, bütün çağrı yükünü çeken, sıkıntıları ilk başta göğüsleyen, omuzlayan, vatandaşlarımızı o manada yönlendiren, rahatlatan insanlar olarak sizin iftarınıza konuk olalım istedik” dedi.

Konuşmasında 112 Acil Çağrı Merkezinde görev yapan Emniyet, Jandarma, Acil Sağlık, Orman, İtfaiye görevlilerine çok önemli ve değerli bir hizmet yaptıklarını anlatan Vali Taşbilek, “Fedakarca görev yapıyorsunuz. Yaptığınız iş hayat kurtarmaya vesile oluyor. Bir evladın annesine babasına küsüp başına gelecek olaydan kurtulmasına onu telkin etmekle, rahatlatmakla vesile oluyorsunuz. Birçok çağrı yapan ve arayanlar sizi seans almak boyutuyla arıyorlar, danışıyorlar, sıkıntısını anlatıyor, içini döküyorlar. Çok ince ayrıntısına kadar dinleyin. Belki sizin rahatlatmanızla bir can geri gelecek, sıkıntı engellenmiş olacak” diye konuştu.

Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 1
1 / 10
Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 2
2 / 10
Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 3
3 / 10
Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 4
4 / 10
Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 5
5 / 10
Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 6
6 / 10
Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 7
7 / 10
Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 8
8 / 10
Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 9
9 / 10
Vali Taşbilek 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarıyla iftar yaptı 10
10 / 10
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *