Ara
Gümüşhane
Kapalı
-1°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,8510 %0.01
50,9195 %0.01
6.170,52 % 0,00
Gümüşhane Haberleri Gümüşhane Yeni Zigana tünelinde kazı oranı yüzde 61,5, kaplama betonu imalatı oranı yüzde 35 seviyesinde

Yeni Zigana tünelinde kazı oranı yüzde 61,5, kaplama betonu imalatı oranı yüzde 35 seviyesinde

Karayolları 10.Bölge Müdürü Selahattin Bayramçavuş, tamamlandığında Türkiye’nin en uzun, dünyanın 2. en uzun tüneli olacak Yeni Zigana Tüneli’nde yüzde 61,5 oranında kazı-destekleme imalatı, yüzde 35 oranında da kaplama betonu imalatının tamamlandığını söyledi.

411
Gösterim
1 Dakika
Okunma Süresi

Karayolları 10.Bölge Müdürü Selahattin Bayramçavuş, tamamlandığında Türkiye’nin en uzun, dünyanın 2. en uzun tüneli olacak Yeni Zigana Tüneli’nde yüzde 61,5 oranında kazı-destekleme imalatı, yüzde 35 oranında da kaplama betonu imalatının tamamlandığını söyledi.

Gümüşhane’de 2019 yılının son İl Koordinasyon Kurulu Toplantısına katılarak burada sunum eşliğinde il genelinde yürütülen karayolu çalışmalarını anlatan Bayramçavuş, denizden bin 800 metre yükseklikteki mevcut Zigana tünelinin yeni tünelle birlikte denizden yüksekliğinin ortalama 700 metre aşağı ineceğini söyledi.

Çift tüp olarak 14,5 kilometre uzunluğundaki yeni Zigana tünelinde Gümüşhane tarafından çift tüpte 4 bin 200 metre, Trabzon tarafından da 4 bin 700 metre ilerlendiğini kaydeden Bayramçavuş, 5,5 kilometrelik kazı kaldığını belirtti.

Gümüşhane-Trabzon karayolu üzerinde, Doğu Karadeniz'i Ortadoğu, Kafkaslar ve İran'a bağlayan Tarihi İpek Yolu üzerinde yılın dört mevsiminde de zorlu şartları nedeniyle reklamlara bile konu olan mevcut Zigana tünelinin yerine Gümüşhane yönünde Nisan 2016, Trabzon yönünde ise Ağustos 2016'da başlamıştı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *