Ara
Gümüşhane
Kapalı
3°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,8255 %0.02
50,7166 %0.62
6.186,57 % 1,25
Gümüşhane Haberleri Gümüşhane E-Beyaz Masa Projesine 1. İzleme ziyareti gerçekleşti

E-Beyaz Masa Projesine 1. İzleme ziyareti gerçekleşti

Gümüşhane Belediyesi tarafından Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı’na (DOKA) desteğiyle başlatılan ‘E-Beyaz Masa Projesi’nin İzleme ve değerlendirmesi DOKA Uzmanlarından Betül Tiryaki tarafından gerçekleştirildi.

1578
Gösterim
2 Dakika
Okunma Süresi
Gümüşhane Belediyesi tarafından Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı’na (DOKA) desteğiyle başlatılan ‘E-Beyaz Masa Projesi’nin İzleme ve değerlendirmesi DOKA Uzmanlarından Betül Tiryaki tarafından gerçekleştirildi.

Tiryaki, ziyareti sırasında proje kapsamında Belediye Mali Hizmetler Müdürü Kubilay Bozalan’dan proje işleyişi hakkında bilgi aldı.

E Beyaz Masa projesiyle belediyenin halka sunduğu hizmetlerde kalitenin artacağını belirten Gümüşhane Belediye başkanı Ercan Çimen, “Vatandaşlarımızın istek ve taleplerinin takibi sağlanacak. Bu sistemle Beyaz Masa yeniden işlevlendirilerek birime bağlı otomasyon odası oluşturulacak ve yazılım geliştirilecek. Belediyeden istek ve talepleri olan vatandaşların ister beyaz masaya direk gelerek, isterse internet sitesi üzerinden TC numaraları ile dolduracakları form ile müracaatlarını yapabilecek. Beyaz masa ilgili birime dilekçeyi online olarak iletecek ve dilekçelere bir kod verecek. Vatandaşlarımız, ister mail, ister cep telefonu ile sistem tarafından dilekçenin hangi birimde olduğu ve ne gibi işlem yapıldığı konusunda anında bilgilendirilecektir. Sistem 6 aylık, 1 yıllık istatistikleri tutacak. Kaç kişiye cevap verildi, kaçı olumlu, kaçı olumsuz ve kaç vatandaşın işi görüldüğünü çıkartacak. Belediye olarak bu analizlerin ışığında daha iyi hizmet verecek. Bütün veriler bir merkezde toplanacak ve kullanıcılar bu merkez üzerinden işlem yapacak. Ayrıca bu merkez bilgileri yedekleme yapacağından belediyemizdeki bilgi, belge ve haritaları silinmesi gibi sorularda ortadan kaldırmış olacağız” dedi.
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *